söndag 10 augusti 2008

Regn, Blåst och kalla dagar

Ja.. Vädret i Sundsvall är kanske det uslaste som finns!!!! Jag är absolut INTE nöjd med dessa 2 sem veckor som jag tagit ut.. Grrr!!!!! Jaja tur att vi ska till Sunny Bitch i Sept-Okt! =) Så man får lite färg och får se halvnakna tjejer på stranden ;o) Hahahahaha okej nu skojade jag!! =)

Idag var jag ut till Birsta och skulle köpa lite grejs till datorn, gick även in på Rocks och dreggla över Rockband som jag verkligen vill haaaa.. Men att byta in 10 spel känns inte helt OK endå.... Det är ju jävligt mkt pengar i de också.... Hmmmmmmmmmmmmmm... Please tell me what to do!

Annars har jag inge skoj att berätta.. Åker till Lule Ons el. Tors kväll.. Måste höra när Fredde kommer hem dit.. Då ska vi nog röjja =o)

aj.. Ligger helt bängt i sängen så jag får så jäla ont i nacken.. Aja ska endå sluta blogga nu och göra mig nått att käka..
ADjöken fröken som luktar lök-en

Inga kommentarer: